2012. október 7., vasárnap

Olvass!

Kedves olvasók, közérdekű közlemény következik!
  Mint már a chatben írtam, kilencedik fejezetig dolgoztam előre és az utolsó egy hónapban nem túl sokat haladtam. Elég kemény tanévem van/ lesz, de ezzel nem akarlak titeket traktálni. Ami kis szabadidőm van, az meg a barátokra és a családra, esetleg más fajta írásra megy el.  Szóval arra kérlek legyetek majd türelmesek velem, nem muszájból írok és annak nem is látom értelmét, ha jön az ihlet és lesz időm, írók. Higgyétek el. 
  Komik, pipák és egyebek. A kezdeti lelkesedés után mindenkiben csökken a késztetés egy komira. Megértem, aláírom. Én is hajlamos vagyok, hogy csak a nagyon imádott helyeken komizok. - De ha van feles két perced, kérlek. Kíváncsi vagyok a véleményekre, kritikákra. -
  Jövő héten jön a 9. fejezet, aztán a blog meghatározatlan ideig szünetel. - Remélem, csak két - három hétről van szó, majd eldől. - De mivel van pár nagy kedvencem a blogvilágban, gyűjtök pár linket nektek, hogy ne unatkozzatok, még én nem vagyok..:)

Válasz:
Smile: Nagyon örülök, hogy csatlakoztál az olvasókhoz és kaptam egy komit is.. :). Sajnálom a szünetet. Magyarázat: Sunshinet is a nagymamája nevelte egy darabig és csak azért került vissza az anyukájához, mert a a nagyszülők lebetegedtek. DE lesznek még információk...:) - lehet hogy csak plusz részként, de vannak ötleteim -. :))

Fél óra múlva friss!

Nincsenek megjegyzések: